Search
Close this search box

Kako planiranje polica i kategorija uz Retail Shelf Planner povećava prodaju i efikasnost maloprodaje.

U savremenoj maloprodaji, efikasno upravljanje prostorom i asortimanom ključno je za optimizaciju prodaje, zadovoljstvo kupaca i ono što je najvažnije ponovljenu posetu, odnosno kupovinu. Korišćenje alata za planiranje polica, analizu i upravljanje kategorijama omogućava maloprodajnim lancima da bolje koriste prostor, optimizuju asortiman i donose informisane odluke.
Kroz saradnju sa Global Retail Business Solutions (GRBS), EUROPOS pruža kompletno rešenje – od prodaje, implementacije i obuke, do podrške i savetovanja koje pomaže maloprodajnim lancima svih industrija da maksimiziraju profit i efikasnost sa jedne strane i imaju zadovoljnog kupca sa druge strane.

Zašto su planogrami i upravljanje kategorijama važni?

1. Efikasna alokacija prostora
Korišćenjem Retail Shelf Planner i Retail Floor Planner, maloprodajni lanci mogu preciznim planiranjem rasporeda polica u prodajnom prostoru i proizvoda koji su izloženi na policama, smanjiti out-of-stock situacije sa jedne strane i postavljanjem proizvoda na pravo mesto, ostvariti rast prometa sa druge strane.
2. Bolje donošenje odluka
Alati za upravljanje kategorijama omogućavaju donosiocima odluka, da analiziraju ponašanje proizvoda i kategorija u realnom vremenu, i da identifikuju trendove i brzo reaguju na promene potražnje, odnosno promene koja se dešavaju bilo na nivou jednog objekta, skupine objekata, ili pak celog lanca maloprodajnih objekata.
3. Povećanje prodaje
Studija kompanije McKinsey & Company pokazala je da kompanije koje koriste upravljanje kategorijama i tržišne podatke za optimizaciju svojih poslovnih operacija beleže prosečno povećanje obima prodaje od 10–15%. Njihove police se na kraju pune pravih proizvoda kako bi se kupci vraćali po još. (https://www.leafio.ai/blog/g ide-to-effective-category-planning-management/).
4. Poboljšano iskustvo kupaca
Kupci lakše pronalaze proizvode, prostor je pregledniji, a pravilno planiranje polica doprinosi bržem i prijatnijem iskustvu kupovine.

Retail Shelf Planner

Kako funkcioniše rešenje Retail Shelf Planner sa Hubie ERP-om?

Naša integracija omogućava:

Ova integracija omogućava maloprodajnim lancima da centralizovano prate performanse, analiziraju podatke i donose odluke koje direktno utiču na profit.

Top 5 saveta za uspešnu implementaciju softvera za planograme i kategorije

1. Analizirajte trenutne performanse – pre implementacije, mapirajte trenutne KPI-e i identifikujte ključne kategorije.
2. Obučite zaposlene – pravilna obuka osigurava da tim koristi alate maksimalno efikasno.
3. Redovno pratite rezultate – koristite analize da biste optimizovali prostor, asortiman i planograme u realnom vremenu.
4. Integracija sa ERP-om – automatska razmena podataka sa Hubie ERP-om smanjuje greške i ubrzava procese.
5. Testirajte i ponavljajte u iteracijama – konstantno prilagođavajte planograme i raspored polica na osnovu podataka o prodaji i preferencijama kupaca.

Članak NielsenIQ-a “Oslobođena efikasnost: Kako automatizacija planograma transformiše maloprodaju” (Efficiency Unleashed: How Planogram Automation is Transforming Retail) nam prema rečima korisnika automatizacije planograma iz Grupo Ramos, maloprodajnog preduzeća u Latinskoj Americi, govori da postoje opipljive prednosti koje proizilaze iz automatizacije, kao što su:​

Na osnovu svega do sada rečenog možemo zaključiti da korišćenje softvera za planiranje polica, analizu i upravljanje kategorijama predstavlja ključ za:

Integracija GRBS alata sa Hubie ERP-om, uz podršku EUROPOS a, omogućava maloprodajnim lancima svih industrija da donose informisane odluke i unaprede rezultate poslovanja.

Ukoliko želite da optimizujete prostor, kategorije, prodaju i zadovoljstvo kupaca u vašem maloprodajnom lancu, ili pak saznate više o softveru za upravljanje poličnim prostorom i kategorijama, kontaktirajte nas i saznajte kako naša rešenja mogu unaprediti vaše poslovanje:

Pozovite nas: +381 11 3017 808
Pišite nam: office@europos.co.rs