Opšte informacije
Europos AD privatnost korisnika shvata veoma ozbiljno. Ukoliko ste korisnik naše aplikacije SHOPPING PARTNER za Android ili IOS platformu, želimo da razumete uslove pod kojima snimamo, čuvamo i koristimo Vaše podatke. Politika privatnosti koja je pred Vama opisuje informacije koje prikupljamo, kako ih koristimo i kako ih menjamo.
Informacije koje prikupljamo
Prilikom prikupljanja vaših ličnih podataka, naš primarni cilj je da Vam omogućimo najbolje i najefikasnije sadržaje i servise. Za karticu lojalnosti aplikacije SHOPPING PARTNER za Android i IOS platformu, potrebno je dostaviti nam lične informacije u cilju funkcionisanja servisa. Ovde spadaju informacije za pristup kartici lojalnosti i to: ime i prezime, e-mail adresa i lokacija.
Prikupljanje informacija
Radi zaštite privatnosti, podaci iz podsetnika čuvaju se na uređaju. Imate dve mogućnosti da uništite podsetnike. Prva jeste da, koristeći aplikaciju, izbrišete podsetnike, dok je druga mogućnost da deinstalirate aplikaciju, kojom prilikom treba da potvrdite brisanje svih podataka. To znači, ukoliko smatrate da podaci iz podsetnika zadiru u Vašu privatnost, dovoljno je da obrišete sve podsetnike, ili da deinstalirate aplikaciju na opisani način. Napomena: Ako, na primer, prodajete Vaš uređaj, ukoliko postupite po nekom od navedenih postupaka, zaštitićete svoju privatnost, ako to želite da uradite, tj. ako opisane podatke smatrate svojom privatnošću.
Zaštita od zloupotrebe
Ako se izlogujete sa prozora Lojalnosti izborom odgovarajuće opcije, vratićete se na prozor za logovanje. Isto biste postigli i dodirom na sistemsko \“Back“\ dugme. Razlika je u tome što ako se izlogujete, moraćete da se logujete kasnije ponovo, ako želite pristup opciji Lojalnosti, inače to nije slučaj.
Napomena 1: Mogućnost da se ne izlogujete jeste praktičnija, ali je u smislu sigurnosti rizična. Na primer, ako izgubite uređaj, to što ste logovani moglo bi biti zloupotrebljeno.
Napomena 2: Čak i ako ste logovani, to ne znači da se podaci ne proveravaju. Dakle, ako koristite mogućnost da napustite Lojalnost, a da se pri tom ne izlogujete, ako izgubite uređaj, blokirajte Vaš nalog Lojalnosti prema postojećoj proceduri, kako bi sprečili moguće zloupotrebe.
Napomena 3: Ako prodajete uređaj, svakako se izlogujte ili deinstalirajte aplikaciju.
Upotreba informacija
Molimo da primite k znanju da Vašu adresu elektronske pošte ne razmenjujemo sa svojim poslovnim partnerima.
Povezane Internet stranice
Morate biti svesni da druge Internet stranice do kojih možete doći koristeći link na aplikaciji mogu sadržavati druge odredbe za koje Europos AD ne može biti odgovorna.
Izmene Izjave o privatnosti
Sve izmene naše izjave o privatnosti biće objavljene ovde i u okviru aplikacije SHOPPING PARTNER kako biste bili u potpunosti obavešteni o zaštiti privatnosti koju nudimo i mogućnostima odabira koje su Vam na raspolaganju.